Унікальне купе Ferrari SC40 створене як шана легендарному F40
Культове купе Ferrari F40 з’явилося майже сорок років тому, однак і досі захоплює уяву шанувальників бренду. Це не дивно, адже, окрім видатних технічних характеристик і яскравого дизайну, F40 став останнім автомобілем Ferrari, який був схвалений особисто Енцо Феррарі. У 2018 році підрозділ Ferrari Special Projects уже представив єдиний у своєму роді суперкар SP38, натхненний F40, а тепер дебютувало ще одне купе у схожій концепції — Ferrari SC40.
На відміну від Ferrari SP38, створеного на базі 488 GTB і лише частково схожого на F40, нове купе SC40, побудоване на основі 296 GTB, має набагато більше спільних рис із легендарною моделлю. Команда дизайнерів під керівництвом Флавіо Манцоні оснастила автомобіль оригінальною оптикою з чорним обрамленням (без висувних фар), новим переднім бампером із прямокутними повітрозабірниками та трикутними боковими повітроводами, прикрашеними карбоновими вставками.
Найсуттєвіші зміни відбулися у задній частині кузова. Тут з’явилася масивна кришка моторного відсіку з інтегрованим спойлером і вентиляційними отворами, як у F40. На антикрилі розміщено логотипи SC40, а центральний вихлоп і задній дифузор отримали нову форму. Купе пофарбоване у спеціально створений білий колір, а його образ доповнюють двоколірні колісні диски, хоча вони й не повторюють класичні п’ятиспицеві колеса свого натхненника.
Інтер’єр Ferrari SC40 зберіг архітектуру 296 GTB, проте вирізняється індивідуальним оздобленням. Використано численні карбонові елементи, що нагадують про композитну конструкцію F40, а обшивка виконана з чорної алькантари та червоної тканини на внутрішніх частинах сидінь. Підголівники прикрашені емблемою із жеребцем, а на передній панелі розміщено логотип SC40.
З технічного боку Ferrari SC40 ідентичний моделі 296 GTB. Тут працює гібридна силова установка, що поєднує бітурбомотор V6 3.0 (663 к.с., 740 Нм) з електродвигуном (167 к.с., 315 Нм), вбудованим у восьмиступінчасту роботизовану трансмісію. Загальна потужність системи становить 830 к.с. — цього достатньо, щоб суперкар масою 1470 кг розганявся до 100 км/год за 2,9 секунди, а максимальна швидкість перевищувала 330 км/год.
Ferrari SC40 створено в одному екземплярі для постійного клієнта марки. Ім’я замовника та вартість автомобіля не розголошуються, однак усі охочі зможуть побачити цей унікальний екземпляр — із 18 жовтня він експонується у музеї Ferrari в Маранелло.