Aston Martin DB12 S: вершина еволюції легендарного сімейства
Компанія Aston Martin продовжує розширювати лінійку динамічних модифікацій своїх моделей із літерою S. Після появи кросовера DBX S та купе Vantage S, британський виробник представив суперкар Aston Martin DB12 S, який у компанії називають кульмінацією розвитку всієї серії DB.
Спереду DB12 S найпростіше впізнати за новим спліттером із виразними боковими секціями. Вони не лише підвищують притискну силу, а й покращують аеродинамічну стабільність повітряного потоку біля передніх коліс. Для ефективнішого охолодження двигуна передбачено збільшені вентиляційні отвори на капоті. Уздовж порогів з’явилися чорні накладки, а на передніх крилах — характерний червоний шильдик S. Задню частину прикрашають спойлер, новий дифузор і подвійні вихлопні патрубки з обох боків. Цікаво, що на відміну від моделей DBX S та Vantage S, новий DB12 S не має помітних червоних акцентів на кузові.
Інтер’єр також витриманий у стриманому стилі — червоний колір присутній лише на шайбі вибору режимів руху на центральній консолі. Салон виконано з комбінації шкіри та алькантари, а за доплату доступна напіванілінова шкіра або її поєднання з алькантарою. У списку опцій — полегшені спортивні сидіння з вуглепластиковим каркасом (у базі — електрорегулювання), а також тиснення логотипу Aston Martin на підголівниках. Клієнти можуть обрати з широкої палітри кольорів та матеріалів оздоблення.
Під капотом — знайомий бітурбомотор AMG V8 4.0, який у версії S видає 700 к.с. (на 20 к.с. більше за стандартний DB12) і 800 Нм крутного моменту. Розгін до 60 миль/год (97 км/год) скоротився до 3,4 с, а максимальна швидкість залишилася на рівні 325 км/год. Інженери переналаштували керування двигуном і 8-ступінчастим «автоматом» ZF, зробивши реакції на газ швидшими. Нова випускна система з нержавіючої сталі додає глибшого звучання, а опціональний титановий варіант легший на 11,7 кг і ще виразніший за тембром.
Підвіску доопрацювали — встановлено жорсткіші стабілізатори та амортизатори Bilstein DTX з оновленими налаштуваннями. Рульове керування й електронний диференціал забезпечують точнішу реакцію у поворотах. У стандартному оснащенні — вуглецево-керамічні гальма, які на 27 кг легші за штатні системи базового DB12.
Замовлення на Aston Martin DB12 S уже відкриті — модель доступна як у кузові купе, так і у варіанті кабріолет Volante. Поставки перших автомобілів заплановані на перший квартал 2026 року. Якщо звичайний DB12 коштує від 185 тисяч фунтів стерлінгів, то версія S очікувано буде значно дорожчою.