JavaScript is required
News Image

Dacia Logan, Sandero і Jogger: планове оновлення

07.10.2025

Наразі бренд Dacia офіційно не представлений в Україні, однак він входить до складу групи Renault. Тож цілком можливо, що окремі з оновлених моделей з’являться на нашому ринку вже під маркою Renault. Залишається лише спостерігати за розвитком подій і чекати на новини!

Це тріо споріднених моделей залишається найпопулярнішим сімейством автомобілів на європейському ринку. У 2024 році хетчбек Dacia Sandero (разом із крос-версією Stepway) став найбільш продаваним автомобілем у Європі — 309 тисяч екземплярів, що на 14,5% більше, ніж роком раніше. До того ж, серед приватних покупців Sandero утримує першість ще з 2017 року. Просторий універсал Dacia Jogger також користується попитом: минулого року продано 96 440 одиниць. Седан Dacia Logan майже не представлений у Західній Європі, зате стабільно продається у східноєвропейських країнах. Три роки тому це сімейство вже пережило легкий фейсліфтинг, пов’язаний зі зміною логотипа бренду Dacia. Тепер настав час повномасштабного оновлення.

Dacia Sandero

Оновлені моделі легко впізнати за піксельним оформленням передньої частини: прямокутні елементи з’явилися у фарах, решітці радіатора та навіть у нижньому повітрозабірнику. Новими стали й самі бампери та оптика. Задні ліхтарі моделей Sandero та Jogger також отримали піксельний малюнок, тоді як Logan залишився без нього. Крос-версія Sandero Stepway тепер має чорну матову вставку між задніми ліхтарями. Крім того, Sandero Stepway і Jogger отримали обвіс із нефарбованого пластику Starkle, знайомий за новим Duster. Цей композит на 20% складається з переробленої сировини та вирізняється підвищеною міцністю. Також з’явилися два нових кольори кузова.

У салоні змінилися дефлектори вентиляції, що тепер мають піксельний декор. Встановлено новий компактний селектор автоматичної коробки, оновлено графіку 7-дюймового цифрового щитка приладів. Замість попереднього 8-дюймового дисплея мультимедійної системи тепер пропонується 10-дюймовий екран (опційно). Підтримуються бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також система кругового огляду. Додані майданчик для бездротової зарядки та аудіосистема Arkamys 3D із шістьма динаміками. Поліпшено якість матеріалів обробки салону. Крім того, відповідно до нових норм ЄС, всі три моделі тепер оснащені системою автоматичного гальмування вже в базовій комплектації.

Dacia Sandero Stepway

Якщо раніше гібридна силова установка була доступна лише універсалу Jogger, то тепер її отримав і крос-хетчбек Sandero Stepway. Обидві моделі мають модифікацію Hybrid 155 із системою E-Tech нового покоління. Замість атмосферного двигуна 1.6 (94 к.с.) тепер використовується 1.8-літровий мотор на 109 к.с., а тяговий електродвигун (50 к.с.), стартер-генератор і роботизована коробка передач без зчеплення залишилися незмінними. Передачі перемикаються кулачковими муфтами, а ривки компенсуються електронікою. Сумарна потужність системи зросла до 155 к.с. (раніше — 140 к.с.), ємність батареї збільшена до 1,4 кВт·год (було 1,2 кВт·год). Окрім більшої потужності, заявлено зменшення витрати пального на 10%.

Dacia Jogger

Для моделей Logan і Sandero збережено базовий атмосферний двигун 1.0 SCe потужністю 67 к.с. у парі з п’ятиступеневою “механікою”. Потужність трициліндрового турбомотора 1.0 TCe підвищено з 90 до 100 к.с., він також працює з шестиступеневою “механікою”. Для Sandero Stepway і Jogger цей двигун налаштований на 110 к.с. Із гами прибрали дизельні версії 1.5 dCi та варіаторні модифікації.

Dacia Logan

Натомість з’явилася нова газова версія Eco-G 120, що замінила колишню Eco-G 100. Об’єм трициліндрового турбодвигуна збільшено з 1,0 до 1,2 л, потужність — зі 100 до 120 к.с. Вперше газові варіанти можуть оснащуватися не лише «механікою», а й шестиступеневим роботизованим преселективом. Об’єм газового балона збільшено: до 48,8 л у Jogger і 49 л у Sandero/Logan. Це дозволило підняти запас ходу на газі приблизно на 20%. Збережений бензобак забезпечує загальний пробіг до 1590 км для звичайних хетчбеків і седанів, а для Sandero Stepway та Jogger — до 1480 км.

Наразі Dacia ще не оголосила ціни на оновлені моделі. Очікується, що базові версії подорожчають несуттєво — адже зараз у Франції Sandero стартує з 13 тисяч євро. Водночас старші комплектації з гібридною установкою та новим обладнанням ймовірно стануть відчутно дорожчими.