Kia
Picanto
Kia
Ceed
Kia
Ceed SW
Kia
Stonic
Бензин
Kia
Niro
Гібрид
Електро
Новинка
Kia
New Sportage
Бензин
Дизель
Kia
Sportage
Бензин
Дизель
Kia
Sorento
Дизель
Kia
EV3
Електро
Kia
EV6
Електро
Kia
EV9
Електро
- Біла ЦеркваВінницяДніпроЖитомирЗапоріжжяІвано-ФранківськКиївКременчукКривий РігКропивницькийЛуцькЛьвівМиколаївОдесаПолтаваРівнеСумиТернопільУжгородХарківХмельницькийЧеркасиЧернівціЧернігів
- Серійний седан BMW i3 Neue Klasse вперше показаний у камуфляжі
Напередодні відкриття автосалону IAA в Мюнхені компанія BMW провела окрему презентацію кросовера iX3 — першого представника нового електросімейства Neue Klasse. Але на сцені з’явилася й друга модель цієї лінійки — серійний седан BMW i3, щоправда, поки що він показаний у строкатому камуфляжі. Це вже повноцінна виробнича версія, а не черговий варіант концепту Vision Neue Klasse. Цікаво, що прототип седана був представлений навіть раніше, ніж кросовер, однак на ринок машини вийдуть у зворотній послідовності. Роботи над обома моделями йшли паралельно, і тепер седан повністю готовий. На відміну від iX3, який майже повторює концепт, у седана зміни відчутніші: нова форма скління, інший капот, змінена передня частина. Проте загальна впізнавана стилістика кузова, позбавлена надмірних дизайнерських деталей, збережена. Як і кросовер, BMW i3 базується на новій архітектурі з електротехнікою шостого покоління. Вона працює на напрузі 800 вольт (проти попередніх 400 В), а система eDrive стала на 10% легшою, на 20% доступнішою та на 40% ефективнішою порівняно з нинішніми електромобілями BMW. Координацію всіх агрегатів забезпечують чотири електронні блоки, включно з модулем Heart of Joy, який відповідає за традиційну для бренду динаміку керування. Інтер’єр витриманий у стилі Panoramic iDrive: широкий дисплей Panoramic Vision під лобовим склом, 3D-проекційний екран, кермо з чотирма спицями у формі хреста та мультимедійний екран із характерними скошеними кутами. За словами голови концерну Олівера Ципзе, новий BMW i3 вийде на ринок у 2026 році й стане першою версією нового покоління 3-ї серії. Виробництво налагодять на угорському заводі в Дебрецені, де також випускатимуть кросовер iX3. Крім того, Ципзе анонсував, що до 2027 року BMW представить близько 40 нових чи оновлених моделей, враховуючи всі варіації та модифікації.
- Представлений кросовер BMW iX3: перший у сімействі Neue Klasse
Ще у 2020 році BMW анонсувала появу нового сімейства електрокарів під історичною назвою Neue Klasse — «Новий клас». Після тривалого періоду розробок і демонстрацій концептів компанія представила першу серійну модель — електричний кросовер BMW iX3, що відкриває новий розділ в історії бренду. У березні 2024 року публіці показали концепт BMW Vision Neue Klasse X, і серійний iX3 успадкував чимало дизайнерських рішень від нього. Масивні «ніздрі» решітки залишилися в минулому: тепер вони компактніші, вертикально витягнуті й з підсвічуванням, як у класичних BMW. Загальна стилістика стала стриманішою, без перевантаження елементами. Саме такий підхід визначатиме дизайн усіх майбутніх моделей BMW, включно з тими, що залишаться на ДВЗ. На відміну від попереднього iX3, що був електричною версією X3, нова модель повністю самостійна. Вона має власний внутрішній індекс NA5, тоді як X3 із ДВЗ позначається G45. Новий iX3 трохи довший за X3 (4782 мм проти 4755 мм) і з більшою колісною базою (2897 мм проти 2865 мм), але при цьому нижчий і вужчий. Кліренс зменшився до 176 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору — 0,24. Доступні колеса діаметром від 20 до 22 дюймів. Інтер’єр також майже повністю повторює шоу-кар, включно з кермом на чотири спиці. Новинка отримала концепцію Panoramic iDrive з широкоформатним дисплеєм Panoramic Vision під лобовим склом і 3D-проекційним екраном. Центральний дисплей мультимедіа має скошені кути. Основні функції, як-от склоочисники, дзеркала чи перемикач передач, керуються фізичними елементами. Система працює під управлінням BMW OS X з підтримкою оновлень «по повітрю», голосового асистента, сторонніх застосунків і відеосервісів. Багажник вміщує від 520 до 1750 літрів, а додатковий фронтальний відсік — 58 літрів. Кросовер побудований на новій платформі з 800-вольтовою архітектурою. Використовуються циліндричні акумуляторні осередки, інтегровані в силову структуру кузова. На передній осі встановлено асинхронний електромотор, на задній — синхронний EESM. Всі компоненти шостого покоління eDrive стали легшими, дешевшими й ефективнішими, ніж у попередників. Перша представлена версія — BMW iX3 50 xDrive із двомоторною системою повного приводу (469 к.с., 645 Нм). Вона розганяється до «сотні» за 4,9 секунди, максимальна швидкість — 210 км/год. Батарея ємністю 108,7 кВт·год забезпечує до 805 км пробігу (WLTP). Зарядка потужністю 400 кВт дозволяє за 10 хвилин поповнити запас енергії на 372 км, а з 10% до 80% батарея заряджається за 21 хвилину. За керування електроприводом, гальмами, рульовим і рекуперацією відповідає блок Heart of Joy, інтегрований у систему Dynamic Performance Control. Завдяки цьому BMW обіцяє характерне для бренду задоволення від водіння. Виробництво iX3 налагоджено на новому заводі в угорському Дебрецені. Старт серійного випуску заплановано на кінець осені 2025 року, а продажі в Європі — на березень 2026-го. Вартість у Німеччині — від 68 900 євро. Пізніше з’являться доступніші модифікації та локалізована для Китаю версія.
- Відродження: на ринок виходить Honda Prelude
Купе Honda Prelude випускалося з 1978 по 2001 рік, після чого надовго зникло з модельного ряду компанії. Повернення готувалося поступово: передсерійний варіант показали ще восени 2023-го. Тепер модель офіційно представлена, а в Японії вже стартували виробництво та продажі. Зовнішність серійної Honda Prelude майже не відрізняється від концепту дворічної давності. Дизайн виконаний у стилі Unlimited Glide з низьким силуетом і плавними обводами. Формально це тридверний хетчбек, адже кришка багажника підіймається разом зі склом. За габаритами Prelude близький до Civic (4520 мм проти 4530 мм), проте він ширший (1880 мм проти 1801 мм), нижчий (1355 мм проти 1415 мм) і має коротшу базу (2605 мм проти 2735 мм). Автомобіль комплектується 19-дюймовими дисками з шинами Continental PremiumContact 6 розміром 235/40 R19. Інтер’єр у багатьох елементах перегукується з Honda Civic, але Prelude має інший центральний тунель із новим блоком керування трансмісією. Установлені спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та контрастною синьою прострочкою. Замість повноцінного дивана ззаду — невелика двомісна лавка зі складними спинками. Модель отримала власну графіку приладів і медіасистеми з інтегрованими сервісами Google. Особливість — м’якше сидіння переднього пасажира. Уже в стандарті пропонується акустика Bose з вісьмома динаміками та просторовим звучанням. Технічно Prelude базується на гібридній установці Honda e:HEV від Civic. В її основі — дволітровий атмосферний двигун (141 к.с., 182 Нм), що працює за циклом Аткінсона з ефективністю 41%. Йому асистують два електромотори: один функціонує як генератор, другий (184 к.с., 315 Нм) приводить у рух передні колеса. У певних режимах бензиновий двигун може напряму підключатися до коліс. Загальна віддача системи — 203 к.с.. Традиційної коробки передач немає: замість неї реалізована функція S+ Shift, яка імітує 8-ступеневу трансмісію за допомогою підрульових пелюсток, синхронізованих із системою Active Sound Control. Вона відтворює у динаміках звук, подібний до Honda Civic Type R. Шасі Prelude також багато в чому споріднене з Type R: спереду підвіска McPherson із роздільними кулаками, ззаду — багатоважільна система, є адаптивні амортизатори, кермова рейка і гальма Brembo. У Японії новий Honda Prelude вже доступний для замовлення за ціною від 6,18 млн ієн (≈42 тис. доларів). Передбачена й спеціальна стартова версія за 6,48 млн ієн (≈44 тис. доларів) з двоколірним кузовом і особливим оздобленням. У подальшому купе з’явиться також у Європі, США та на інших ключових ринках.
- Volkswagen ID. Polo стане початком оновлення ID-лінійки
Volkswagen офіційно повідомив про зміну підходу до найменування своїх електромобілів. Аббревіатура ID залишиться, однак замість числових індексів (ID.3, ID.4 тощо) надалі будуть використовуватися традиційні та знайомі покупцям назви. Першою моделлю нового формату стане хетчбек Volkswagen ID. Polo, раніше відомий як концепт ID. 2all. Як підкреслюють у компанії, це рішення має спростити розуміння модельного ряду для клієнтів. Серійний Volkswagen ID. Polo поки що демонструють у яскравому камуфляжі, а офіційний дебют відбудеться вже зовсім скоро — на автосалоні IAA у Мюнхені (8–14 вересня). Основні характеристики машини вже відомі: довжина трохи перевищує 4 метри, використана спрощена архітектура MEB Entry з електромотором на передній осі, п’ятидверний кузов і місткий багажник для свого класу. Очікується, що електромобіль запропонують у двох версіях з запасом ходу 300 або 450 км (WLTP). Пізніше з’явиться і спортивна модифікація ID. Polo GTI, яка вирізнятиметься не стільки потужністю, скільки налаштуванням підвіски та шасі. Базова модель орієнтовно коштуватиме близько 25 тисяч євро, щоб конкурувати з Renault 5 та Peugeot e-208. Всі подробиці розкриють уже найближчими днями, а у продаж ID. Polo надійде на початку 2026 року. Після хетчбека Volkswagen планує розширення нової ID-лінійки іншими моделями зі звичними назвами. Наприклад, раніше йшлося про ID. Golf, хоча наразі ця тема не піднімається. Натомість на виставці IAA покажуть прототип Volkswagen ID. Cross — провісник серійного компактного кросовера, прем’єра якого запланована на кінець 2026-го. Перехід на нову систему імен відбуватиметься поступово, при зміні поколінь: наприклад, нинішній Volkswagen ID.3 завершить свій цикл під теперішнім індексом. При цьому моделі з ДВЗ продовжать випускатися паралельно зі своїми електричними тезками.
- Шоу-кар Audi Concept C відкрив нову стилістику бренду
Справи у Audi наразі складаються непросто: минулого року продажі знизилися на 11,8% (до 1,67 млн авто). У першій половині 2025 року падіння тривало (мінус 5,9%, до 794 тис.), а операційний прибуток скоротився одразу на 45,1% (до 1,09 млрд євро). Керівництво вже готує програму виходу з кризи. Одним із слабких місць визнано дизайн: концепція екс-дизайнера Марка Ліхте (2014–2024) вичерпала себе, і потрібне було оновлення. Першим сигналом змін став шоу-кар Audi Concept C. Автором концепту є новий головний дизайнер Массімо Фраскелла, який приєднався до Audi на початку минулого року після роботи у Bertone та Land Rover. Стиль отримав назву Radical Next — це поєднання радикальної простоти та чіткої виразності. Натхненням стали гоночні боліди Auto Union Type C 1930-х років і дводверні Audi TT. Кузов вирізняється мінімалістичними лініями, де поєднано кути й округлі форми, а замість заднього скла встановлений обтічник з повітроводами. За пропорціями Audi Concept C нагадує TT, але значно перевищує його у габаритах: довжина — 4,52 м, ширина — 1,97 м, висота — 1,29 м. Колісна база — 2,57 м. Жорсткий дах із двох секцій може електроприводом відсуватися назад, перетворюючи купе на таргу. Характерними елементами нового стилю стануть світлотехніка з чотирма окремими блоками та вертикальна решітка радіатора. Салон виконаний у дусі радикальної простоти: чисті форми, архітектурна лаконічність. Фізичні перемикачі виготовлені з анодованого алюмінію, що забезпечує чітку тактильність. Логотип на кермі теж виконано з металу. Екран мультимедіа (10,4 дюйма) ховається всередині панелі, а сенсорні кнопки мають розширений відгук. В оздобленні використані натуральні матеріали, а м’яке підсвічування підкреслює атмосферу й якість. Audi Concept C — не лише експериментальний дизайн, а й прямий попередник нового спорткара. Планується електрична платформа на 800 вольт, спільна з майбутніми Porsche 718. Водночас серійна модель може вийти й у гібридній версії, адже Porsche наразі переглядає стратегію своїх спорткарів. Перший показ відбувся на закритому заході в Мілані, а публічний дебют пройде на автосалоні IAA в Мюнхені. Керівник Audi Гернот Дьольнер наголосив: нова філософія простоти та ясності стане не лише дизайнерською мовою майбутніх моделей, а й корпоративним принципом. Також він пообіцяв зміни у процесах ухвалення рішень і структурі компанії для виходу з кризи.
- Кросовер Kia Stonic отримав масштабне оновлення
Корейські виробники зазвичай швидко оновлюють свої моделі, проте з компактним кросовером Kia Stonic для Європи ситуація склалася інакше. Машину представили ще у 2017 році, а перший рестайлінг вийшов у 2020-му. І ось замість повноцінного другого покоління компанія знову запропонувала модернізовану версію. Утім, це все ж кращий сценарій, адже близький за технікою Kia Rio вже зовсім зник із європейської лінійки. Якщо попередня модернізація була доволі скромною, то тепер Stonic серйозно оновили. Екстер’єр приведений у відповідність до актуального стилю марки: замість колишніх великих фар — вузька світлодіодна оптика з вертикальними блоками, решітку радіатора опустили в нижню частину бампера. Задня частина теж змінилася — нові ліхтарі, інші п’яті двері та перероблений бампер. У гамі з’явилися 16- та 17-дюймові колеса з новим дизайном, а також свіжі кольори кузова. Завдяки новим кузовним панелям довжина автомобіля зросла на 65 мм і тепер становить 4165 мм. Салон змінився ще кардинальніше. Передня панель повністю нова: об’єднаний блок із двох дисплеїв по 12,3 дюйма, сенсорна панель керування кліматом із двома обертовими регуляторами замість колишніх кнопок, а параметри мікроклімату тепер виводяться на екран мультимедіа. З’явилися нове кермо, розширене підсвічування салону, роз’єми USB-C та майданчик для бездротової зарядки. Круїз-контроль отримав додаткові режими, включно з трасовим автопілотом. Об’єм багажника залишився незмінним — 352 л. Поступово Stonic втратив усі дизелі та атмосферні бензинові двигуни. Після другого оновлення у гаммі лишився лише трициліндровий турбодвигун 1.0 T-GDi у двох версіях: 100 к.с. (без електрифікації) та 115 к.с. у «м’якому» гібриді з 48-вольтовим стартером-генератором. Двигуни комплектуються шестиступінчастою «механікою» або семиступінчастим «роботом», а привід — виключно передній. Базова версія розганяється до 100 км/год за 11 секунд (з МКП) і за 12,1 с («робот»), тоді як гібридні варіанти — за 10,7–10,8 секунди. Продажі оновлених Kia Stonic стартують до кінця цього року. Нині дорестайлінгові кросовери у Німеччині коштують від 23 тисяч євро. Головним ринком лишається Європа, але також модель доступна в Австралії та Пакистані.
- Peugeot 308 отримав оновлений дизайн та вдосконалену техніку
Минуло чотири роки від моменту прем’єри Peugeot 308 третього покоління. Настав час планового рестайлінгу, і головним його результатом стало оновлене обличчя, яке краще відповідає сучасному корпоративному стилю марки. Фірмові «ікла» денних ходових вогнів пішли в історію. Тепер їхнє місце зайняли три світлові смужки у вигляді «подряпин кігтів», виконані в одному стилі з безрамною решіткою радіатора. Фари розташовані нижче та майстерно інтегровані у повітрозабірники нового бампера. При цьому там є і справжні повітроводи, що ведуть у колісні арки. Вперше на моделях Peugeot передня емблема отримала підсвітку, а за нею прихований радар адаптивного круїз-контролю. Позаду зміни мінімальні. Світлова графіка у вигляді «слідів кігтів» тепер доступна для всіх комплектацій, тоді як раніше це було привілеєм дорожчих версій. Хромовані вставки з бампера прибрали. До палітри кузовних кольорів додано новий відтінок Lagoa Blue, а також запропоновані свіжі варіанти 17- та 18-дюймових коліс. Інтер’єр отримав лише легкі оновлення. Архітектура i-Cockpit залишилася незмінною: піднятий дисплей приладів і 10-дюймовий екран мультимедіа в центральній консолі. Проте інтерфейс став сучаснішим і отримав 3D-графіку (за замовчуванням у версії GT). У топовій комплектації також з’явилися оздоблення алькантарою, регульоване контурне підсвічування, система очищення повітря та преміальна аудіосистема Focal (690 Вт, 10 динаміків, 12-канальний підсилювач). Гібридні універсали тепер мають дворівневу підлогу багажника, а його об’єм зріс із 548 до 598 літрів (у бензинових і дизельних версіях — 608 л). Технічна частина теж зазнала доопрацювань. Гібрид на базі 1.6-літрового турбомотора (150 к.с.) замінив 8-ступеневий «автомат» на 7-ступеневий роботизований варіатор, а потужність електромотора зросла з 110 до 125 к.с. У підсумку сумарна віддача становить 195 к.с. замість колишніх 180. Ємність батареї збільшена з 12,4 до 17,2 кВт·год, що дало додаткові 20 км пробігу на електротязі (тепер 85 км). Версія на 225 к.с. була знята з виробництва ще торік. Електрична модифікація Peugeot E-308 отримала акумулятор ємністю 55,4 кВт·год (раніше 51 кВт·год) та оновлений електромотор із моментом 260 Нм (проти 250 Нм раніше), при незмінній потужності у 156 к.с. Запас ходу зріс із 408 до 450 км. М’який гібрид із трициліндровим 1.2 Puretech (145 к.с.) і вбудованим у 6-ступеневий «робот» електродвигуном залишився без змін. Для прихильників економічних дизелів збережено 1.5-літровий мотор (130 к.с.), що працює з 8-ступеневим «автоматом». Механічних коробок у Peugeot 308 більше немає — їх вилучили з гами ще у 2024 році. Продажі оновленого Peugeot 308 у Європі стартують восени, тоді ж буде оголошено ціни. Компанія підкреслює, що виробництво моделі продовжиться на історичному заводі в Мюлузі (Франція), і переносити його не планують.
- Представлений кросовер Volkswagen T-Roc нового покоління
Компактний Volkswagen T-Roc з’явився у модельній лінійці марки у 2017 році й швидко здобув популярність серед європейських покупців. Минулого року ця модель увійшла до п’ятірки найбільш продаваних авто в Європі (203 тис. примірників), а загальносвітові продажі, включаючи Китай, склали 292 тис. штук. За весь час виробництва клієнтам було передано понад 2 млн T-Roc. І тепер у Німеччині відбулася прем’єра другого покоління кросовера. Концепція моделі залишилася тією ж: фактично це «піднятий Golf» з унікальним кузовом і власним дизайном, тому з «Гольфом» його не сплутаєш. Оформлення витримане в дусі останніх новинок Volkswagen — Tiguan і Tayron. У передній частині з’явилися вузькі фари, з’єднані світлодіодною смугою, а ззаду встановлений модний суцільний ліхтар. У дорогих версіях емблеми марки спереду й позаду підсвічуються. Бічні панелі зберегли характерні риси попередника: фірмовий «плавник» задньої стійки та зручні дверні ручки. Доступні шість кольорів кузова, можливе двотональне виконання з чорним дахом. Максимальний розмір дисків — 20 дюймів. Зі зміною покоління T-Roc став відчутно більшим: довжина — 4373 мм (+122 мм), ширина — 1828 мм (+9 мм), висота — 1562 мм (+9 мм). Колісна база зросла на 41 мм (до 2631 мм), що навіть перевищує показник першого Tiguan. Завдяки цьому покращено умови для пасажирів заднього ряду: двоє людей із зростом 1,85 м тепер можуть комфортно сісти один за одним. Об’єм багажника зріс на 20 літрів і становить 465 л. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшений на 10% і тепер дорівнює 0,29. Одночасно представлений варіант R-Line (на фото в жовтому кольорі) з більш спортивним декором та чорними елементами оздоблення. Салон кросовера відмовився від традиційної для Volkswagen архітектури: 10-дюймова цифрова панель приладів тепер розміщена в окремому корпусі без козирка. Верх передньої панелі оздоблений синтетичною тканиною та прикрашений сріблястою вставкою. Мультимедійна система MIB4 отримала сенсорний дисплей діагоналлю 10,4 або 12,9 дюйма залежно від комплектації. Вона підтримує інтеграцію з ChatGPT і має новий голосовий асистент, а також може комплектуватися проєкційним дисплеєм. Селектор передач перенесено на рульову колонку (механічних коробок більше не пропонується). На кермі розташовані фізичні кнопки управління. Центральний тунель обладнаний роз’ємами USB-C і майданчиком для бездротової зарядки. У списку опцій — багатокольорове підсвічування салону та преміальна аудіосистема Harman/Kardon. Серед систем допомоги — оновлений адаптивний круїз-контроль і функція Park Assist Pro з можливістю керування зі смартфона. Новий T-Roc базується на перевіреній платформі MQB Evo. Усі двигуни тепер мають 48-вольтовий м’який гібрид (електромотор 19 к.с. і 56 Нм). Єдина коробка передач — семиступінчастий «робот» DSG. Початковий 1.5 eTSI видає 116 к.с. і 220 Нм, його посилена версія — 150 к.с. і 250 Нм. Обидва доступні лише з переднім приводом. Пізніше з’явиться повнопривідна модифікація 4Motion у поєднанні з 2.0-літровим турбомотором. Анонсовані також «заряджена» версія T-Roc R і плагін-гібриди. Натомість кабріолет T-Roc, імовірно, зникне з гами. Як і раніше, виробництво T-Roc налагоджене на заводі Autoeuropa у португальській Палмелі. Перші серійні авто надійдуть клієнтам у листопаді, але замовлення вже відкриті. У Німеччині стартова ціна T-Roc другого покоління становить 30 845 євро, що приблизно на 800 євро більше за попередника.
- Новий кросовер Volvo XC70: офіційний дебют
Ще навесні Volvo анонсувала повернення моделі XC70. Якщо раніше, у 2003–2016 роках, цей індекс належав європейським універсалам підвищеної прохідності з бензиновими й дизельними моторами, то тепер Volvo XC70 — це повноцінний кросовер із гібридною системою паралельно-послідовного типу, створений у Китаї спеціально для місцевого ринку. Саме там сьогодні відбулася його прем’єра. Екстер’єр нового XC70 витриманий у фірмовому стилі Volvo, однак денні ходові вогні у формі «молота Тора» винесені окремо від основних фар: невеликі матричні блоки розташовані нижче, у бампері. Передня частина виконана у вигляді глухої панелі, як у електромобілів, але за нею заховані активні жалюзі повітрозабірника. Габарити: довжина — 4815 мм (на 107 мм більше за XC60 і на 138 мм менше за XC90), ширина — 1890 мм, висота — 1650 мм, колісна база — 2895 мм. У кросовера безрамні двері й колеса від 19 до 21 дюйма. Усередині — знайома архітектура з окремими екранами: цифрова панель приладів на 12,3 дюйма та мультимедіа на 15,4 дюйма. Також передбачений проєкційний дисплей із елементами доповненої реальності. Кількість фізичних кнопок зведена до мінімуму — навіть на двоспицевому кермі. Незвичне рішення — центральна консоль у вигляді полиці для бездротової зарядки, з’єднана з підлокітником розсувним «містком», який можна прибрати для доступу до нижнього рівня. Опційно пропонується аудіосистема Harman/Kardon (23 динаміки). Звісно, доступні адаптивний круїз-контроль із функціями автопілота й автоматичне паркування. Надалі Volvo планує розширювати функціонал за допомогою OTA-оновлень. Модель базується на платформі SMA (Scalable Modular Architecture) — розтягнутій версії платформи CMA, що використовується багатьма моделями концерну, зокрема Lynk & Co 08. Під капотом — 1,5-літровий турбодвигун (163 к.с., 255 Нм), який працює як генератор (82 к.с.) для заряджання батареї та з’єднаний із передніми колесами триступінчастою коробкою 3DHT. Основну ж роботу виконують електромотори. У передньопривідній версії він один (145 к.с.), загальна віддача системи — 318 к.с., розгін до «сотні» займає 8 секунд при масі 2110 кг. Повнопривідний варіант отримав додатковий електромотор на задній осі (212 к.с.), тож сукупна потужність сягає 462 к.с., і кросовер масою 2275 кг прискорюється до 100 км/год за 5,3 с. Максимальна швидкість обмежена на рівні 180 км/год. У передньопривідних гібридів встановлена батарея на 21,2 кВт·год, яка забезпечує до 116 км «чистого» електропробігу. У повнопривідних моделей акумулятор більший — 39,6 кВт·год, що дозволяє долати до 180 км на електротязі, а запас ходу в комбінованому режимі становить 1200 км. Є швидкісна зарядка: з 0 до 80% акумулятор заповнюється за 23 хвилини. Крім того, система підтримує віддачу енергії на зовнішні пристрої потужністю до 6 кВт. Виробництво Volvo XC70 налагоджене у Китаї, а старт продажів заплановано на 26 вересня. Базова версія коштуватиме 300 тис. юанів (близько 42 тис. доларів), а за повнопривідний варіант попросять від 330 тис. юанів (46 тис. доларів). У Volvo не виключають, що згодом новий XC70 з’явиться й на інших ринках, зокрема європейському, однак точних планів поки що не оголошено.
- Audi Q3 третього покоління: тепер у виконанні Sportback
Компактний кросовер Audi Q3 нещодавно перейшов у третю генерацію: стандартну версію презентували в червні. Проте ще з 2019 року у моделі з’явилась купеподібна модифікація Sportback, і компанія Audi вирішила не відмовлятися від неї, навіть попри зменшення попиту на подібний формат кросоверів. Тепер офіційно представлений Audi Q3 Sportback нового покоління. Основна відмінність Sportback від звичайного Q3 полягає в іншій задній частині кузова з похилим дахом, що став нижчим на 29 мм. У цієї версії відсутні рейлінги на даху, змінилися форма п’ятих дверей і спойлера, хоча вузькі ліхтарі з LED-смугою на всю ширину збережені. В іншому дизайн повторює базову модель. До палітри кольорів додали два нових відтінки, а диски доступні діаметром від 17 до 20 дюймів, у тому числі спеціальні аеродинамічні. Водночас коефіцієнт аеродинамічного опору залишився на рівні 0,30, як і у стандартного Q3. Інтер’єр Audi Q3 однаковий для обох типів кузова. На передній панелі розташований єдиний блок із 11,9-дюймовим цифровим щитком приладів та 12,8-дюймовим сенсорним екраном мультимедійної системи на базі Android Automotive OS. Окремого блоку керування кліматом більше немає, селектор трансмісії винесено на правий підкермовий важіль, а лівий об’єднав управління світлом і склоочисниками. Серед опцій — проєкційний дисплей, аудіосистема Sonos на 12 динаміків (420 Вт) і розширене контурне підсвічування салону. Вперше можна замовити двошарове скло передніх дверей для кращої шумоізоляції. Об’єм багажника у версій Q3 та Q3 Sportback однаковий (488–575 л залежно від положення заднього дивана), але зі складеними спинками різниця з’являється: 1289 л у Sportback проти 1386 л у стандартного Q3. Механічні коробки більше не пропонуються — лише семиступінчастий «робот» S tronic із двома зчепленнями. Початкові комплектації з переднім приводом оснащуються 1.5-літровим бензиновим TFSI або 2.0-літровим турбодизелем TDI потужністю 150 к.с. з моментом 250 Нм та 360 Нм відповідно. Для дволітрових бензинових моторів передбачено стандартний повний привід quattro з муфтою на задній осі. Є дві версії: молодша видає 204 к.с. і 350 Нм, старша — 265 к.с. і 400 Нм. На верхівці лінійки — плагін-гібрид Audi Q3 Sportback e-Hybrid. Він поєднує бензиновий двигун 1.5 TFSI (177 к.с.) з електромотором на 116 к.с., інтегрованим у шестиступінчастий «робот». Сумарна потужність становить 272 к.с. і 400 Нм, привід — лише передній. Тяговий акумулятор ємністю 19,7 кВт·год дозволяє проїхати на електротязі 118 км, що лише на кілометр менше, ніж у стандартного Q3. Перші автомобілі Audi Q3 Sportback третьої генерації з’являться в європейських салонах у листопаді, але ціни вже оголошені. У Німеччині мінімальна вартість становить 46 450 євро, тобто на 1850 євро більше, ніж у звичайного Q3. За гібридну версію попросять щонайменше 51 150 євро. Виробництво нових Audi Q3 налагоджене на заводі в угорському Дьйорі, проте частину машинокомплектів із готовими кузовами відправлятимуть і на головний майданчик в Інгольштадт.
Чому варто купити нову КІА?
Kia демонструє стрімке зростання як частина Hyundai Motor Group, продавши понад три мільйони автомобілів у всьому світі у 2023 році.
Основу модельного ряду становлять хетчбеки та позашляховики, більшість з яких доступні у гібридних або повністю електричних версіях. Нове покоління електромобілів — зокрема Kia EV3 та Kia EV9 — пришвидшує трансформацію бренду в виробника, орієнтованого на електромобілі, відповідаючи глобальним тенденціям сталого розвитку та інновацій.
Цей південнокорейський бренд давно завоював серця українських автомобілістів, пропонуючи ідеальне поєднання ціни, надійності, стилю та сучасних технологій. Ми розповімо про найкращі моделі KIA, які доступні для покупки вже сьогодні, а також розберемо актуальні пропозиції й підкажемо, де ціна на нову KIA буде найвигіднішою.
Чому варто обрати новий автомобіль KIA?
Купуючи новий автомобіль KIA, ви отримуєте не просто засіб пересування, а надійного супутника за будь-яких умов. Враховуючи український клімат та особливості наших доріг, виробник адаптує свої моделі так, щоб ви відчували впевненість за кермом у будь-яку пору року. Саме тому дедалі більше водіїв прагнуть купити нову KIA та завжди насолоджуватися поїздками без компромісів.
Огляд популярних моделей KIA
KIA Ceed
Ідеальний міський хетчбек для тих, хто цінує динаміку та стиль. Купити нову KIA Ceed — означає обрати автомобіль з виразним дизайном, просторим салоном та сучасним оснащенням. Ця модель чудово підійде як для щоденних поїздок містом, так і для далеких подорожей. До того ж ціна на нову KIA Ceed приємно здивує вас своєю доступністю, особливо враховуючи багате базове оснащення цієї машини.
KIA Niro
Гібридний кросовер для тих, хто дбає про довкілля, але не готовий жертвувати комфортом. Niro гармонійно поєднує в собі економну витрату пального та просторий салон. Обираючи KIA Niro, ви отримуєте екологічний автомобіль, що не лише зменшить ваші витрати на паливо, а й подарує задоволення від кожної поїздки. Сьогодні купити нову KIA Niro можна на дуже вигідних умовах, скориставшись для цього нашими спеціальними пропозиціями.
KIA Sportage
Справжня легенда серед кросоверів. Якщо ви шукаєте універсальний автомобіль для міста та бездоріжжя, Sportage стане чудовим вибором. Купити нову KIA Sportage — це отримати потужний двигун, продуману ергономіку та сучасні системи безпеки. Не дивно, що ця модель стабільно входить до списку найбільш продаваних кросоверів в Україні.
KIA Sorento
Флагманський позашляховик лінійки KIA. Просторий, потужний і технологічний Sorento ідеально підходить для великих родин або для тих, хто цінує комфорт і простір. Купити новий KIA Sorento — означає обрати автомобіль преміального класу за розумною ціною. Особливо тішить те, що новий Соренто доступний у різних комплектаціях, включно з гібридними версіями.
KIA EV6
Майбутнє вже настало. EV6 — це повністю електричний кросовер, який вражає своєю динамікою розгону та запасом ходу. Купити новий електромобіль KIA — це не лише зробити крок назустріч екологічності, а й відчути найсучасніші технології бренду. EV6 яскраво демонструє, що електрокари можуть бути справді захопливими, швидкими та практичними.
Де вигідно купити нову KIA?
Обираючи наш сервіс для пошуку автомобіля, ви гарантовано отримаєте доступ до найкращих пропозицій на ринку. Ми регулярно оновлюємо каталог, щоб ви першими дізнавалися про спеціальні акції та знижки. До того ж ціна на нову KIA на нашій платформі приємно здивує навіть найвибагливіших автолюбителів.
Покупка нового автомобіля — це завжди важливий крок. Але з автомобілями KIA цей вибір стає значно простішим. Надійність, доступність і сучасний дизайн роблять такі машини ідеальним вибором для наших доріг.
Не втрачайте нагоди купити нову KIA на найвигідніших умовах уже сьогодні!
Читати далі