Представлена серійна версія гіперкара Aston Martin Valhalla
Екстер'єр середньомоторного купе Aston Martin Valhalla вже давно не секрет, і він строго функціональний. Завдяки цілому комплексу активних аеродинамічних елементів досягається 600 кг притискної сили на швидкостях понад 240 км/год. Передня підвіска виконана за гоночною схемою push rod, ззаду встановлений п'ятипоперечний важіль, всі чотири колеса оснащені амортизаторами Bilstein DTX з електронним управлінням. Вуглецево-керамічні гальма управляються за допомогою дроту (brake-by-wire) і мають диски діаметром 410 мм спереду і 290 мм ззаду. На передній осі встановлені шестипоршневі механізми, а на задній - чотирипоршневі.
В основі силової установки лежить модифікований бітурбомотор AMG V8 об'ємом 4,0 літра у версії з «плоским» колінчастим валом та сухим картером (такий двигун встановлювався на Mercedes-AMG GT Black Series). Він розвиває 828 к.с., тобто його питома потужність становить 207 к.с. на літр об'єму, і це рекорд для дорожніх Aston Martin. Йому допомагають три електродвигуни загальною потужністю 251 к.с. Один з них вбудований у восьмиступінчастий преселективний «робот»: у тандемі з ДВС вони обертають задні колеса через диференціал з електронним управлінням. На передній осі розташовані ще два електродвигуни з масляним охолодженням, що забезпечують повний привід і управління вектором тяги. Сумарна віддача всієї системи становить 1079 к.с. і 1100 Нм. Суха маса купе становить 1655 кг, внаслідок цього гіперкар здатний набрати першу «сотню» за 2,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 350 км/год.
Для синхронізації підвіски, гальмівної системи, рульового управління, активної аеродинаміки та силового агрегату передбачена електронна система Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC) з різними режимами руху. Наприклад, у режимі чисто електромобіля гіперкар здатний подолати 14 км з максимальною швидкістю 140 км/год на передньому приводі.
Фахівці заводської команди Формули-1 допомагали в розробці гіперкара Aston Martin. Це помітно по керму, яке виконано з цільного шматка вуглецевого волокна. Аналогічну конструкцію мають крісла-відра зі шкіряними вставками. Перед водієм встановлений великий дисплей приладів з різними варіантами відображення інформації, а по центру розташований екран медіасистеми, під яким розміщено ряд фізичних кнопок. Як і інші Aston Martin, Valhalla може бути персоніфікована в фірмовому ательє Q за бажанням покупця.
Тираж середньомоторного гіперкара Aston Martin Valhalla становитиме 999 екземплярів. Стартова ціна – 850 тисяч фунтів стерлінгів. Перші комерційні екземпляри будуть передані клієнтам влітку 2025 року.