JavaScript is required
News Image

Новий Lexus ES: версії для Європи

23.05.2025

Місяць тому на автосалоні в Шанхаї відбулася світова прем’єра седана Lexus ES восьмого покоління. Вибір локації був невипадковим, адже китайський ринок забезпечує приблизно половину світових продажів ES. Водночас модель створювалася як глобальна, тому з часом з’являються версії для інших регіонів. Наразі представлено новий Lexus ES для Європи.

ES у Європі? Це все ще звучить незвично, але офіційні продажі почалися ще у 2018 році, коли седан Lexus GS класичної компоновки поступово зникав із ринку (виробництво припинили у 2020-му), і потрібно було заповнити порожню нішу. Тепер у Європі з’явиться і Lexus ES восьмого покоління. Зовнішність моделі уніфікована для всіх ринків. Спершу дебютували електричні версії з глухою передньою панеллю, а для гібридів передбачено класичну решітку радіатора. Габарити моделі: 5140 мм у довжину (+165 мм), 1920 мм у ширину (+55 мм), 1560 мм у висоту (+115 мм), колісна база — 2950 мм (+80 мм).

На відміну від китайської версії, де доступна подвійна мультимедійна система (другий екран перед пасажиром), європейські моделі оснащуватимуться лише одним сенсорним дисплеєм. Утім, цей 14-дюймовий екран — найбільший у історії Lexus. Передбачені якісні оздоблювальні матеріали, підставка для ніг, багатокольорове контурне підсвічування, а також аудіосистема Mark Levinson з 17 динаміками і об’ємним звучанням.

Технічні дані

Офіційно Lexus ES для Європи пропонується у тих самих чотирьох версіях, що й у Китаї (два гібриди та два електромобілі), проте існують певні відмінності. У електроверсій ES 350e (224 к.с., передній привід) та ES 500e (343 к.с., повний привід) залишилися ті ж характеристики, але розгін до 100 км/год скоротився: з 8,9 до 8,2 с у базової моделі та з 5,9 до 5,7 с у повнопривідної. Lexus ES 350e (маса 2105–2185 кг) має батарею 77 кВт·год, запас ходу — до 530 км (WLTP). Модифікація 500e (маса 2205–2285 кг) отримала акумулятор 75 кВт·год, однак запас ходу не уточнюється.

Гібридні версії ES 300h і ES 350h оснащені безальтернативним 2,5-літровим мотором, тоді як у Китаї базова модель має 2,0-літровий атмосферник (197 к.с.). Але загальна потужність гібридів з мотором 2.5 не змінюється в залежності від ринку: 201 к.с. у ES 300h та 247 к.с. у ES 350h. І знову ж таки, європейські версії мають кращу динаміку: топова повнопривідна модифікація розганяється до 100 км/год за 7,5 с, у порівнянні з 7,8 с у китайського аналога.

image

Цікаво, що гібриди ES 300h та ES 350h розподілені по регіонах: у Західній Європі продаватиметься тільки ES 300h, тоді як старша версія ES 350h буде доступна лише у Східній Європі. Старт продажів запланований на весну 2026 року.