Прототип BMW VDX: погляд у спортивне майбутнє Neue Klasse
Компанія BMW продовжує розкривати деталі нового сімейства електромобілів Neue Klasse, і одним із найбільш захопливих анонсів став спортивний седан-прототип BMW VDX (Vision Driving Experience). Якщо раніше модель демонстрували в камуфляжі, то тепер, напередодні автосалону в Шанхаї, авто вперше показали без маскування.
Зовнішній вигляд: знайома концепція, нові акценти
Дизайн VDX майже повністю повторює концепт BMW Vision Neue Klasse, презентований два роки тому. У фокусі — чисті боковини з низькою лінією скління, характерний вигин задньої стійки, агресивна передня частина з масивним спліттером і піднята корма зі світлотехнікою на кшталт “козирка”.
Для виставки в Китаї седан отримав ефектне люмінесцентне покриття, що світиться у темряві. Втім, у BMW зазначають, що це лише концепт, і серійна версія отримає власний вигляд, зберігши ідеологію Neue Klasse.
Інтер’єр: не фінальний, але перспективний
Салон ще не завершено: в центральному тунелі — тестові елементи управління, необхідні для випробувань. Проте вже зараз видно ключові рішення: нова архітектура Panoramic iDrive з великим центральним дисплеєм та широким екраном під лобовим склом, оригінальне четириспицеве кермо, великі фізичні кнопки та ручки на центральному тунелі, спортивні сидіння-“ковші” з багатоточковими ременями безпеки, активне використання алькантари в обробці.
Техніка: на передовій електромобільної еволюції
BMW VDX побудовано на новій платформі Neue Klasse, де ключовим елементом є блок управління Heart of Joy. Його продуктивність у 10 разів вища, ніж у сучасних систем: контролює мотор, рульове управління, гальма і рекуперацію, працює в парі з ПЗ Dynamic Performance Control, завдяки новій системі ефективність рекуперації зросла на 25%, і в 98% випадків авто гальмує без використання фрикційних гальм. Технічні показники: крутний момент на колесах: 18000 Н∙м, бокове прискорення: до 3g
Першою серійною моделлю Neue Klasse стане електричний кросовер, що замінить BMW iX3. Його виробництво стартує вже до кінця року в Дебрецені (Угорщина). Слідом з’явиться седан, а за ним — його спортивна модифікація, прообразом якої і став BMW VDX.