Представлено новий Audi A6 в кузові универсал
Минулого року сімейство Audi A6 еволюціонувало в двох напрямках: в лінійці з'явилися електромобілі Audi A6 e-tron (ліфтбек і універсал), створені на окремій платформі PPE. Тепер же в Німеччині представлено нове покоління традиційної версії Audi A6 з двигуном внутрішнього згоряння, який замінить модель 2018 року. Однак в Європі вибір кузова обмежений — доступний тільки універсал Audi A6 Avant. Судячи з усього, седан буде представлений пізніше і виключно для китайського ринку.
Новий Audi A6 побудований на платформі PPC (Premium Platform Combustion), яка являє собою подальшу еволюцію попередньої архітектури MLB Evo, але з модернізованою електронікою. Це означає, що ступінь уніфікації з електричними моделями Audi A6 e-tron мінімальна і обмежується лише окремими вузлами та елементами.
Колісна база практично не змінилася — 2923 мм проти 2924 мм у попередника. На відміну від електричних версій A6 з дворівневою передньою оптикою, паливна модель зберегла класичний дизайн з цільними блоками світлодіодних фар. В якості опції пропонуються матричні фари, а разом з ними — задні OLED-ліхтарі з можливістю вибору одного з семи варіантів світлового привітання.
У порівнянні з попередньою версією новий універсал Audi A6 Avant став на 60 мм довшим (4999 мм), але його ширина зменшилася на 6 мм (1880 мм). Особлива увага приділяється аеродинаміці: коефіцієнт опору Cd становить 0,25, тоді як у електричної версії цей показник дорівнює 0,24 завдяки зменшеній кількості повітрозабірників і гладкому дну. У передньому бампері встановлені активні аеродинамічні заслінки, які відкриваються тільки за командою електроніки. Розмір колісних дисків варіюється від 18 до 21 дюйма.
Інтер'єр нового Audi A6 Avant оформлений у фірмовому стилі сучасних моделей бренду. У стандартній комплектації на передній панелі встановлений вигнутий блок з двома дисплеями: цифрова панель приладів діагоналлю 11,9 дюйма і мультимедійний екран на 14,5 дюйма. За додаткову плату доступний третій екран (10,9 дюйма) для переднього пасажира. Мультимедійна система працює на базі операційної системи Android і підтримує бездротові оновлення. Серед додаткового обладнання — панорамний дах без розсувної секції і шторки, але з функцією вибіркового затемнення, аудіосистема Bang & Olufsen (16 або 20 динаміків) і чотиризонний клімат-контроль з іонізацією повітря. Стандартне обладнання включає електропривод п'ятих дверей і задній ряд сидінь з роздільною спинкою (40:20:40). Однак об'єм багажного відділення зменшився в порівнянні з попередньою моделлю: 503 літри під шторкою і 1534 літри при складених сидіннях (проти 565 і 1680 літрів раніше). Це пов'язано з інтеграцією нової гібридної системи.
Універсали Audi A6 Avant оснащені технологією MHEV Plus — м'якою гібридною системою, що включає 48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом і додатковий тяговий електродвигун. Цей двигун (24 к.с., 230 Нм) вбудований в трансмісію і передає потужність на вихідний вал через одноступінчастий редуктор. Він дозволяє пересуватися на електротягі в повільних режимах, наприклад, при парковці, а в інших випадках підтримує двигун внутрішнього згоряння і рекуперує до 25 кВт енергії. Джерелом живлення є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 1,7 кВт·год, розташована в багажнику, що і призвело до зменшення його об’єму. Система MHEV Plus доступна для модифікацій з 2,0-літровим турбодизелем TDI (204 к.с., 400 Нм) і бензиновим V6 3.0 TFSI (367 к.с., 550 Нм). Для дизельної версії пропонується вибір між переднім і повним приводом, а бензинова модифікація оснащена системою quattro за замовчуванням. Розгін шестициліндрової версії до 100 км/год займає 4,7 секунди, максимальна швидкість обмежена 250 км/год. Базова версія оснащена 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI (204 к.с., 340 Нм), 12-вольтовим стартером-генератором (обслуговує систему «старт-стоп») і переднім приводом. Всі версії моделі комплектуються виключно семиступінчастою роботизованою коробкою передач S tronic з двома зчепленнями.
Платформа PPC відрізняється низкою технологічних вдосконалень, включаючи новий рульовий механізм з посиленими кріпленнями, який забезпечує більш точне управління, а також гальмівну систему з електропідсилювачем, що працює за принципом «по дротах» (без механічного зв'язку педалі з гальмівними механізмами). Серед додаткового обладнання зберігаються пневматична підвіска з можливістю зміни кліренсу в діапазоні 30 мм, повнокероване шасі для повнопривідних версій (задні колеса можуть обертатися на кут до 5 градусів) і активний задній диференціал для моделей з шестициліндровими двигунами.
Виробництво нового Audi A6 Avant продовжиться в Німеччині на заводі в Неккарзульмі. Вихід моделі на європейський ринок запланований на травень, а стартова ціна складе від 58 000 євро. Надалі лінійка буде доповнена версіями з акумуляторною гібридною установкою, а також спортивними модифікаціями S6 і RS 6, які, ймовірно, також отримають гібридні силові агрегати.