Пікап і позашляховик Scout: нові подробиці про силові установки
Концерн Volkswagen представив перші прототипи електромобілів відродженого бренду Scout ще восени минулого року — це позашляховик Scout Traveler і пікап Scout Terra. Однак їх виробництво поки залишається на стадії підготовки: будівництво окремого заводу все ще ведеться, а старт продажів запланований на 2027 рік. У зв'язку з цим автомобілі поки що знаходяться в статусі концепт-карів, і про них була розкрита лише базова інформація. Зараз голова компанії Скотт Кео поділився першими технічними характеристиками силових установок.
Відомо, що електричні версії будуть побудовані на власній рамній платформі, яка не пов'язана з архітектурою Rivian, незважаючи на співпрацю Volkswagen і Rivian в області програмного забезпечення для силової електроніки і медіасистеми.
Основні характеристики електромобілів Scout:
• 800-вольтова батарея ємністю 120-130 кВт·год, розташована між лонжеронами рами.
• Запас ходу — близько 350 миль (563 км).
• Максимальна потужність зарядки — 350 кВт.
• Розгін до 97 км/год (60 миль на годину) — 3,5 секунди.
Однак набагато більший інтерес у покупців викликає послідовний гібрид з паливним «подовжувачем ходу» (Range Extender). За офіційними даними, з більш ніж 50 тисяч попередніх замовлень більшість припадає саме на гібридну версію. Опитування на фан-сайті бренду показало, що 80% потенційних власників віддали перевагу гібридному Scout електричному, а дві третини замовлень оформлені на позашляховик Traveler, тоді як пікап Terra вибрала лише третину покупців.
Керівник відділу розробок Райан Декер зазначив, що двигун внутрішнього згоряння буде максимально тихим. ДВС розмістять в задній частині рами, подалі від водія і пасажирів, що підтверджує задньомоторну компоновку.
Основні характеристики гібридного Scout:
• Чотирициліндровий двигун (імовірно 1.5 TSI від Volkswagen).
• Акумулятор ємністю 60–70 кВт·год.
• Запас ходу — 805 км, з яких 240 км — чисто електричний пробіг.
• Розгін до 97 км/год — 4,5 секунди.
Незважаючи на різні силові установки, акумуляторні та гібридні версії Scout будуть практично ідентичні за ходовими характеристиками. Скотт Кео підтвердив, що вони отримають однакові налаштування їзди, ідентичний дорожній просвіт і прохідність, однакове корисне навантаження і буксирувальні можливості. Гібридні версії навіть збережуть передній багажник, що додатково підтверджує заднє розташування ДВС.
Volkswagen обіцяє широкі можливості персоналізації. Наприклад, власник зможе замовити збільшений паливний бак і вибрати пакет тюнінгу двигуна.
Очікувана початкова ціна не перевищить 60 тисяч доларів, однак, враховуючи термін до запуску виробництва, вартість ще може змінитися.