Кросовер Aston Martin DBX S: нова топова версія
Після оновлення минулого року в лінійці Aston Martin DBX залишилася лише одна модифікація — найпотужніша DBX707. Тепер знову з’явився вибір: представлено ще більш агресивний та екстремальний Aston Martin DBX S, який знову став найпотужнішим серед бензинових кросоверів, обійшовши Ferrari Purosangue (725 к.с.).
За основу взято модель DBX707, але змін чимало. Наприклад, у двигуна V8 4.0 з двома турбінами (розробка AMG) з’явилися нові, більші турбонагнітачі (такі ж використовують у гіперкарі Valhalla) та менш обмежений вихлоп. Разом з іншими покращеннями це дозволило підняти потужність з 707 до 727 к.с., хоча крутний момент залишився тим самим — 900 Нм. Дев’ятиступенева коробка-«автомат» з мокрим зчепленням отримала нові налаштування: перемикання передач відбуваються на вищих обертах. Повнопривідна система з муфтою на передній осі теж переналаштована.
Одне з ключових оновлень — модернізоване рульове управління: кермо стало гострішим (2,5 оберта замість 2,6), а більший кут повороту коліс дозволив зменшити радіус розвороту з 12,4 до 12 м. Пневмопідвіска з активними стабілізаторами отримала нові налаштування: заявлений крен у поворотах не перевищує 1,5 градуса. Як і в DBX707, стандартно встановлено карбоно-керамічні гальма з дисками 420 мм спереду та 390 мм ззаду.
DBX S можна впізнати за новою радіаторною решіткою з дрібною сіткою і зміненим заднім бампером, у якому вихлопні труби тепер розташовані вертикально, а не горизонтально. Повністю змінені передній спліттер і задній дифузор, з’явились нові аеродинамічні накладки на пороги, а розмір коліс збільшено до 23 дюймів. У салоні — більше оздоблення алькантарою і вуглепластиком, а також численні позначки S.
Технічні дані
Споряджена маса Aston Martin DBX S залишилася на рівні 2245 кг, як і в DBX707. Це означає, що динамічні показники майже не змінились: максимальна швидкість — ті ж 310 км/год, розгін до 100 км/год займає 3,3 с, а до 200 км/год — 11,4 с замість 11,7. Водночас для DBX S доступна програма зниження ваги.
Карбонова покрівля та відмова від рейлінгів на даху зменшують вагу на 18 кг і знижують центр тяжіння. Магнієві диски замість алюмінієвих — ще мінус 19 кг. За словами Aston Martin, це перші у світі такі колеса для SUV. Карбоновий обвіс дозволяє скинути ще 7 кг. Додатково можна зекономити кілька кілограмів, наприклад, замінивши решітку радіатора на полікарбонатну. У підсумку — мінус 47 кг. Як це вплине на розгін, у компанії не повідомляють.
У продажу Aston Martin DBX S з’явиться в четвертому кварталі. Очікується, що він буде суттєво дорожчим за DBX707, вартість якого стартує від 205 тисяч фунтів стерлінгів.