Представлений оновлений електричний кросовер BMW iX
У 2020 році компанія BMW представила свій перший електричний кросовер, не уніфікований з паливними моделями. Дизайн моделі BMW iX тоді викликав бурхливі емоції, адже електромобіль був не схожий на класичні моделі марки. Через п'ять років прийшов час для планового рестайлінгу.
Машину привели у відповідність з актуальною стилістикою бренду. З'явилися нові фари з вертикальними сегментами ходових вогнів і поворотників. Фірмові ніздрі залишилися глухими, але стали трохи більшими і змінили декоративний візерунок на діагональні лінії, а за додаткову плату пропонується підсвічування контурів. Базові бампери тепер такі ж, як у дореформних автомобілів з M-пакетом. А нові M-бампери — з вертикальними вставками спереду і збільшеним псевдодифузором ззаду. У списку опцій з'явився пакет M Sport Pro, який включає набір чорного декору M Shadow Line і оригінальні М-колеса діаметром від 21 до 23 дюймів. Переглянута палітра кольорів кузова.
Головним нововведенням в салоні стали звичне кермо круглої форми і додаткові передні сидіння M Multifunction з посиленою бічною підтримкою і ефектним дизайном. Вони мають комбіновану обробку з мікрофібри та шкірзамінника Sensatec, а за додаткову плату доступна обшивка з натуральної шкіри. Крім крісел, в пакет M Sport входять інше кермо, двоколірна передня панель, накладки на педалі і глянцева вставка на центральній консолі. Медіасистема iDrive оновлена до версії BMW OS 8.5 з покращеним голосовим помічником. У базову комплектацію включений адаптивний круїз-контроль, а за додаткову плату доступний автопілот другого рівня.
Гамма як і раніше складається з трьох повнопривідних модифікацій, але вони стали потужнішими і тому отримали більш «високі» індекси. Замість базової версії xDrive40 тепер xDrive45: загальна віддача двох електродвигунів зросла з 326 к.с. і 630 Нм до 408 к.с. і 700 Нм. Час розгону до 100 км/год скоротився з 6,1 до 5,1 с. Варіант xDrive50 перетворився на xDrive60, хоча приріст у нього менший: було 523 к.с., а стало 544 к.с. при незмінному крутному моменті 765 Нм. Прискорення до «сотні» займає колишні 4,6 с. Максимальна швидкість двох згаданих версій обмежена на позначці 200 км/год. Нарешті, на зміну версії M60 прийшов BMW iX M70 xDrive. Потужність двох двигунів збільшена з 619 до 659 к.с., але крутний момент не змінився: 1015 Нм в стандартному пресеті і 1100 Нм в режимі Launch Control.
Також у всіх модифікацій з'явилися нові тягові батареї, а з урахуванням зміненого програмного забезпечення машини стали більш енергоефективними. Базовий BMW iX xDrive45 має акумулятор на 94,8 кВт·год (було 74,4 кВт·год) і обіцяє 602 км пробігу на одній зарядці за циклом WLTP (замість 490 км). Версія xDrive60 збільшила дальність з 633 км до 701 км, хоча ємність акумулятора майже не змінилася (109,1 кВт·год). Кросовер BMW iX M70 xDrive з батареєю ємністю 108,9 кВт·год збільшив дальність ходу з 564 км до 600 км. Максимальна потужність зарядки базового електромобіля — 175 кВт, а більш просунуті варіанти здатні приймати до 195 кВт. Бортовий випрямляч розрахований на 22 кВт.
Виробництво оновлених кросоверів BMW iX на заводі в німецькому Дінгольфінзі розпочнеться найближчим часом, машини надійдуть у продаж навесні 2025 року. Ціни в Німеччині вже відомі: від 83500 євро за базову версію, від 99900 євро за середній варіант і від 124900 євро за найпотужніший BMW iX M70 xDrive.