Ювілейна Alpina B8 GT — найдорожча модель компанії
Приватна компанія Alpina цього року відзначає 60-річний ювілей: з 1965 року вона займається глибоким доопрацюванням автомобілів BMW, маючи при цьому статус автовиробника з правом присвоєння машинам власних VIN-кодів. Але цей рік стане для Альпіни останнім у статусі незалежного бренду: ще три роки тому всі права на нього викупив концерн BMW і з січня 2026-го зможе розпоряджатися ним на свій розсуд. Поки ж на чолі компанії знаходиться сім'я Бовензіпенів, і цього року вона присвятить ювілею своєї продукції. Першою стала модель BMW Alpina B8 GT на базі BMW Gran Coupe восьмої серії.
Від Alpina B8 модифікація GT відрізняється вуглепластиковим оперенням, зміненими повітрозабірниками спереду, новим дифузором ззаду, а також накладками на порогах з підписом засновника компанії Буркарда Бовензіпена. Крім безлічі одноколірних варіантів для замовлення вперше доступне двоколірне фарбування кузова: сімейні синій і зелений кольори поєднуються з чорним забарвленням верхньої частини кузова. Такий варіант обійдеться в 11 тисяч євро. Фірмові багатоспицеві колеса діаметром 21 дюйм взуті в спеціально зварені шини Pirelli P Zero.
В обробці інтер'єру використані тільки натуральна шкіра, дерев'яний шпон і алюміній. Стеля обтягнута алькантарою, а на центральній консолі розташована табличка з назвою та порядковим номером спецверсії. На кришці підстаканників зображений ще один підпис Буркарда Бовензіпена. Також в комплекті з машиною йдуть дві шкіряні дорожні сумки і швейцарський хронограф Carl F. Bucherer з фірмовими логотипами.
Бітурбомотор V8 4.4 такий же, як у моделі Alpina B5 GT зразка 2023 року. Доопрацьована система впуску, підвищений тиск наддуву і змінена програма управління дозволили збільшити потужність двигуна N63 з початкових 621 у моделі B8 до 634 к.с., а крутний момент — з 800 до 850 Нм. Приріст мінімально вплинув на розгін до 100 км/год: 3,3 с замість 3,4 с. Максимальна швидкість зросла: 330 км/год замість 324 км/год. Заявлено, що восьмиступінчастий «автомат» і повнопривідна трансмісія у B8 GT відрізняються більш живими і водійськими налаштуваннями.
BMW Alpina B9 GT буде випущений тиражем 99 екземплярів, причому лише 20 з них можна замовити з двоколірним забарвленням кузова. Початкова ціна в Німеччині — 225 тисяч євро: це найдорожча Alpina за всю історію марки. А з усіма можливими опціями B8 GT додасть ще майже 50 тисяч євро. При цьому базова Alpina B8 вже зникла з фірмового каталогу.