Aston Martin оновив родстер Vantage
У 2017 році компанія Aston Martin представила суперкар Vantage наступного покоління, а ось модифікація Roadster з'явилася лише через три роки. Зараз розрив скоротився до одного року: серйозно модернізований Vantage дебютував у лютому минулого року, а тепер показана його відкрита версія.
М'який верх-трансформер, як і раніше, виконаний по схемі Z-fold замість механізму K-fold, який зазвичай використовується для таких машин. Таке рішення передбачає зменшену вагу і дозволяє обійтися без додаткового чохла, що також зменшує вагу і центр ваги машини. В результаті Vantage Roadster зі спорядженою масою 1805 кг всього на 60 кг важчий за базове купе. Трансформація м'якого верху займає 6,8 секунди і може відбуватися на швидкості до 50 км/год. В іншому зовнішність оновленого родстера відповідає зовнішності купе: розширений на 30 мм кузов, нові, більші фари і решітка радіатора, а також інший задній бампер з чотирикамерною вихлопною системою.
Змінився і інтер'єр. Тут нова передня панель з великою кількістю фізичних органів управління, інше кермо і єдиний дисплей приладів замість колишніх «колодязів». 10,25-дюймовий екран медіасистеми акуратно інтегрований у центральну консоль. У Vantage кращі матеріали інтер'єру і 390-ватна аудіосистема з одинадцятьма динаміками, а за додаткову плату доступні колонки Bowers & Wilkins (п'ятнадцять динаміків, 1170 Вт).
Як і купе, Aston Martin Vantage Roadster оснащений бітурбодвигуном AMG V8 4.0, який під час оновлення додав 30% потужності та 15% крутного моменту. Тепер він розвиває 665 к.с. і 800 Нм. Трансмісія має перекалібрований восьмиступінчастий автомат ZF та задній привід з укороченою головною парою. Розгін до 100 км/год займає 3,6 секунди, що всього на 0,1 секунди більше, ніж у базового купе. Максимальна швидкість та сама: 325 км/год.
Як і базовий Vantage, родстер отримав нові посилення кузова спереду і ззаду, а між задніми стійками підвіски є «розтяжка». У підвісці використовуються адаптивні амортизатори Bilstein DTX. Завдяки конструкції задньої коробки передач статичний розподіл ваги вздовж осей близький до ідеального (49:51). Базова версіяоснащується сталевими гальмівними дисками з шестипоршневими механізмами ззаду і чотирьохпоршневими спереду, але за додаткову плату пропонуються карбон-керамічні гальма. Ковані диски діаметром 21 дюйм взуті в спеціально зварені шини Michelin Pilot Sport S 5.
Старт продажів оновлених суперкарів Aston Martin Vantage Roadster запланований на другий квартал цього року.