Оновлений електромобіль Kia EV6 GT став потужнішим
Електромобіль Kia EV6 був представлений три роки тому, а цієї весни пройшов плановий рестайлінг. Тоді була показана машина для домашнього корейського ринку. Зараз оновлений EV6 дістався до Америки: на автосалоні в Лос-Анджелесі відбулася не тільки локальна прем'єра модернізованого сімейства, але й перший показ доопрацьованої топ-версії GT. А ще Kia оголосила, що наступного року виробництво моделі EV6 буде організовано в США — на тому ж заводі в штаті Джорджія, де вже роблять старший кросовер Kia EV9. Хоча модифікації Kia EV6 GT така локалізація не загрожує: її як і раніше будуть випускати тільки в Південній Кореї.
Електрична 800-вольтова платформа E-GMP збережена, а головним технічним нововведенням стало збільшення ємності тягових батарей. У версії Standard Range вона зросла з 58 до 63 кВт∙год, а у варіантів Long Range — з 77,4 до 84 кВт∙год. Тепер задньопривідна версія Long Range може подолати до 513 км (плюс 15 км) на одному заряді за американським циклом EPA. Машини американської збірки матимуть тесловський роз'єм NACS, розташований на задньому лівому крилі, хоча у корейських п'ятидверних (включаючи версію GT) збережеться колишній роз'єм у правому крилі.
Kia EV6 GT стала помітно потужнішою. Віддача двох електродвигунів зросла з 585 к.с. і 740 Нм до 609 к.с. і 740 Нм, а в самому екстремальному режимі їзди GT короткочасно доступні 654 к.с. і 770 Нм. На жаль, динамічні характеристики не розкриті. Як і великий кросовер Kia EV9 GT, молодша GT-модель отримала систему Virtual Gear Shift (VGS), яка імітує перемикання восьми передач з відповідним звуковим супроводом через штатну аудіосистему.
Старт продажів оновлених електромобілів Kia EV6 в США запланований на першу половину 2025 року. Тоді ж доопрацьована топ-версія GT з'явиться на інших ринках.