JavaScript is required
News Image

Представлений седан Lexus ES нового покоління

24.04.2025

Lexus офіційно представив восьме покоління седана ES на автосалоні в Шанхаї. Місце вибрано не випадково: Китай залишається ключовим ринком для цієї моделі, забезпечуючи майже половину глобальних продажів.

На відміну від попередніх оновлень, нова модель — це не рестайлінг, а повністю перероблений автомобіль. Розробкою займався японський технічний центр Toyota під керівництвом головного інженера Коея Чіаші. Натхненням для дизайну послужив концепт LF-ZC, хоча зовнішня схожість мінімальна. Тим не менш, новинка обіцяє покращену аеродинаміку, що позитивно вплине на економічність і зниження шуму в салоні.

Вперше Lexus ES представлений як електромобіль. У нього повністю закрита передня частина, висувні дверні ручки і візуально ліфтбекоподібна задня частина — хоча це все ще класичний седан з окремим багажником. Автомобіль значно збільшився в розмірах і тепер ближче до представницького класу: довжина — 5140 мм, ширина — 1920 мм, висота — 1560 мм, колісна база — 2950 мм.

Салон оформлений в дусі сучасного мінімалізму. На передній панелі — великий центральний мультимедійний екран і цифрова панель приладів. У топових версіях — два екрани, сенсорні елементи управління з підсвічуванням і інтелектуальна система Sensory Concierge, яка поєднує клімат-контроль, ароматизацію і підсвічування салону.

Технічні дані Lexus ES:

Седан побудований на вдосконаленій платформі GA-K, а не на повністю електричній архітектурі e-TNGA. Електроверсії Lexus ES пропонуються в двох варіантах: ES 350e з електродвигуном потужністю 224 к.с. і переднім приводом (розгін до 100 км/год за 8,9 с, запас ходу — 685 км за циклом CLTC) і ES 500e з двома двигунами (343 к.с., повний привід, розгін до 100 км/год за 5,9 с, запас ходу — 610 км).

У майбутньому до них додадуться класичні гібридні модифікації без можливості зарядки від розетки.

Серед них: ES 300h з 2,0-літровим бензиновим двигуном і переднім приводом (197 к.с.), ES 300h AWD з 2,5-літровим двигуном і підключеним заднім двигуном (201 к.с.), ES 350h — також з 2,5-літровим ДВС і потужністю 247 к.с., як з переднім, так і з повним приводом.

image

Поява нових Lexus ES у продажу очікується з середини 2026 року, при цьому поточна модель залишиться на ринку до початку поставок новинки. Першим ринком, як очікується, стане Китай — тут Toyota побудує новий завод з виробництва електромобілів Lexus без участі місцевих партнерів.