JavaScript is required
News Image

Skoda Enyaq RS оновили слідом за базовою версією

12.05.2025

Електричний кросовер Skoda Enyaq зазнав оновлення ще на початку року, однак найпотужнішу модифікацію RS тоді не змінювали. Плановий рестайлінг цієї версії відбувся лише зараз, причому без несподіванок: оновлені Skoda Enyaq RS і Skoda Enyaq Coupe RS отримали ті самі нововведення, що й базові моделі, а технічні зміни виявилися мінімальними.

Силова установка залишилася такою ж, як і в RS-версіях, які випускаються з осені 2023 року: повний привід забезпечується двома електродвигунами із загальною потужністю 340 к.с., а батарея має ємність 84 кВт·год, з яких реально використовується 79. Цікавий факт — таку ж конфігурацію отримав і молодший кросовер Skoda Elroq RS, тож більший і дорожчий Enyaq RS більше не має переваги в потужності.

Оновлена передня частина з кращою аеродинамікою та вдосконалене програмне управління силовою системою дозволили трохи поліпшити динаміку: тепер розгін до 100 км/год триває 5,4 секунди замість попередніх 5,5, незалежно від типу кузова. Максимальна швидкість залишилася незмінною — 180 км/год. Пропонуються два варіанти зовнішнього звукового супроводу — Sport і Futuristic — які працюють на низьких швидкостях для попередження пішоходів.

Технічні дані

Потужність зарядки постійним струмом зросла з 175 до 185 кВт, також з’явилася функція підключення зовнішніх споживачів. Бортовий зарядний пристрій змінного струму підтримує 11 кВт. Запас ходу за циклом WLTP збільшився до 560 км проти попередніх 543 км. Тепловий насос, що підвищує ефективність електросистеми, пропонується як додаткова опція.

Як і раніше, версії RS мають занижену спортивну підвіску: передня частина опущена на 15 мм, задня — на 10 мм. Передні гальма стали потужнішими завдяки двопоршневим механізмам. За доплату доступні адаптивні амортизатори DCC, які отримали нові налаштування.

Зовні RS-топи відрізняються від стандартних моделей лише деталями: іншим переднім бампером зі збільшеним нижнім спойлером і власним малюнком решітки, заднім світловідбивачем на всю ширину бампера, великою кількістю чорного декору та фірмовими колесами на 20 або 21 дюйм. У базове оснащення входять матричні фари. Салон вирізняється спортивними передніми сидіннями та декором RS, а оббивку можна обрати: або шкірзамінник із мікрофіброю, або комбінацію штучної та натуральної шкіри.

Оновлені кросовери Skoda Enyaq RS з’являться в Європі вже цього літа. До речі, з 2022 року було продано лише 21 300 електричних RS — це менш ніж 9% від загального тиражу дорестайлінгового Enyaq.