JavaScript is required
News Image

Новий кросовер Hyundai Ioniq 9 повністю розсекречений

22.11.2024

Компанія Hyundai підготувала для автосалону в Лос-Анджелесі трирядний електричний кросовер Ioniq 9. Він став найближчою співплатформою великого електромобіля Kia EV9  

Ioniq 9

Дизайн автомобіля виконаний в стилі Aerosthetic і поєднує в собі вже знайомі по іншим моделям Hyundai піксельні рішення з обтічними формами. Встановлені висувні дверні ручки, а бічні камери замість дзеркал доступні за додаткову плату. Колісна база в 3130 мм є найдовшою серед усіх моделей Hyundai, а загальна довжина автомобіля становить 5060 мм. Гамма кольорів кузова налічує 16 відтінків, колеса можуть мати діаметр від 19 до 21 дюйма.

На передній панелі розташований єдиний вигнутий блок з 12-дюймовими екранами для приладів і медіасистем. Підтримуються оновлення по повітрю і фірмова телеметрія Bluelink. Є велика кількість портів USB-C і 100-ватна бездротова зарядка з охолодженням. Оснащення також включає десять подушок безпеки, клімат-контроль із системою знезараження повітря, панорамний дах, опціональну аудіосистему Bose (14 динаміків) з активним шумозаглушенням, плюс набір електронних асистентів водія. Підкреслюється особлива екологічність використовуваних оздоблювальних матеріалів.

Інтер'єр Ioniq 9

Hyundai Ioniq 9 має найширші можливості трансформації салону. Замість центрального тунелю встановлений мобільний бокс Universal Island 2.0 з двома відділеннями для дрібниць. Сидіння в перших двох рядах можуть відкидатися і мати підставки для ніг. Середній ряд можна повернути проти проходу, організувавши подобу житлової кімнати. Об'єм багажника за третім рядом становить 620 літрів, а якщо скласти, то 1323 літри.

Інтер'єр Ioniq 9

Електричний кросовер Hyundai Ioniq 9 побудований на універсальній платформі E-GMP. Поки що для нього підготовлена лише одна тягова батарея ємністю 110,3 кВт·год. Максимальна потужність зарядки становить 350 кВт, в такому режимі можна поповнити запас ходу від 10% до 80% за 24 хвилини. Базова задньопривідна версія Long Range RWD (218 к.с., 350 Нм) може проїхати 620 км без підзарядки, але розгін до «сотні» займає 9,4 с. Повний привід Long Range AWD має додатковий електродвигун на передній осі, сумарна віддача 314 к.с. і 603 Нм дозволяє виконати ту ж вправу за 6,7 с. Топова версія Performance AWD оснащується двома двигунами по 218 к.с. (всього 436 к.с. і 700 Нм),  А розгін до 100 км/год займає 5,2 с. Усі три варіанти мають максимальну швидкість 200 км/год і зможуть буксирувати причіп масою до 2500 кг.

image

Великий електричний кросовер Hyundai Ioniq 9 з'явиться на ринках Південної Кореї та Північної Америки у першій половині 2025 року, пізніше він з'явиться у Європі та деяких інших країнах. Інформації про ціни поки що немає, але можна взяти за орієнтир споріднену модель Kia EV9: від $54 900 у США.